kompleksowY marketing internetowy
Skorzystaj z kompleksowego doradztwa mającego na celu zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności w Internecie. Zajmujemy się opracowywaniem strategii obecności w przestrzeni internetowej według metodologii SMART, co oznacza, że musi być ona osiągalna, skonkretyzowana, realna, mierzalna oraz osadzona w czasie. Zautomatyzujemy także Twój marketing dzięki utworzonym i wdrożonym przez nas lejkom sprzedażowym.
W ramach usług consultingowych związanych z reklamą w Internecie zajmujemy się również analizą działań konkurencji w Internecie, szkoleniami z marketingu internetowego oraz wdrażaniem analityki internetowej w biznesie.
Kampanie reklamowe Facebook Ads to skuteczny sposób budowania relacji z użytkownikami poprzez możliwość szybkiego i bezpośredni kontaktu charakterystycznego dla mediów społecznościowych, którego efektem będzie nie tylko lepsza rozpoznawalność oraz świadomość wśród odbiorców, ale przede wszystkim wzrost sprzedaży. Skorzystaj z możliwości kampanii Facebook Ads, która zapewni Ci nie tylko zwiększenie liczby polubień, ale również skutecznie pozwoli je zmonetyzować.
Google Ads to efektywna forma reklamy w wyszukiwarce Google oraz witrynach, które są partnerami systemu reklamowego Google. W wyszukiwarce są one wyświetlane nad naturalnymi, organicznymi wynikami wyszukiwania. Pokazują się również w sieci reklamowej, czyli na stronach internetowych, które są partnerami wyszukiwarki Google (np. wp.pl, onet.pl itp.). Opłata naliczana jest wyłącznie za wejście użytkownika na konkretną stronę docelową – rozliczenie reklamodawcy odbywa się więc na podstawie kliknięcia w reklamę.
Google Ads pozwala konfigurować wiele rodzajów reklam m.in. reklamę produktową skuteczną dla sklepów internetowych, reklamę wideo w YouTube, a także wdrażać remarketing, czyli reklamę “śledzącą”.
Pozycjonowanie ma na celu ukazywanie się strony internetowej, jak najwyżej w naturalnych czyli organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google po wpisaniu określonych słów kluczowych. Dobrze wypozycjonwana strona internetowa jest istotnym elementem zwiększenia sprzedaży oraz przychodów przedsiębiorstw, w szczególności sklepów internetowych.
W ramach działań SEO zajmujemy się audytem witryny oraz rekomendacjami mającymi na celu dostosowania jej do wymogów wyszukiwarki Google, linkbuildingiem czy też pracą związaną z treścią na stronie, aby była “przyjazna” pozycjonwaniu.
Remarketing polega na wyświetlaniu się reklam użytkownikom, którzy wcześniej w jakikolwiek sposób mieli już styczność z Twoją stroną internetową. Pozwala on na ponowne przypomnienie się konsumentowi w momencie, w którym jest najbardziej skłonny do dokonania zakupu. Remarketing daje bardzo szerokie możliwości wykorzystywania na każdym etapie lejka zakupowego.