Google Ads

Przeprowadzimy dla Ciebie skuteczną kampanię Google Ads

Skutecznie pozyskuj nowych Klientów poprzez wyszukiwarkę Google i zwiększaj rozpoznawalność

Jakie korzyści zyska Twój Biznes dzięki Google Ads?

Twoją ofertę zobaczą Klienci którzy szukają takich usług bądź produktów, jakie Ty proponujesz

Twoja reklam trafi do ściśle określonego grona odbiorców, takich na których Ci zależy.

Zapłacisz wyłącznie wtedy, kiedy ktoś kliknie Twoją reklamę i zapozna się z Twoją ofertą

Płatność naliczana jest za kliknięcia, nie za wyświetlenia Twojej reklamy przez użytkowników.

Pełna mierzalność działań

Dokładnie wiesz ile osób wyświetliło i kliknęło Twoją reklamą, weszło na stronę czy dokonało zakupu.

Pełna kontrola nad budżetem i wydatkami na reklamę

Możesz przeznaczyć na reklamę takie środki jakie uznasz za stosowne, ustalić budżet miesięczny i dzienny. Wszystkie dane otrzymujesz od nas w szczegółowych raportach.

Natychmiastowe efekty

Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania zaraz po tym jak aktywujemy kampanię.

Elastyczność i łatwość modyfikacji

Kampanię w łatwy sposób można modyfikować np. w zależności od sytuacji rynkowej czy sezonowości biznesu.

Google Ads (wcześniej Google AdWords) to niezwykle efektywna, szybka i skuteczna forma reklamy w wyszukiwarce Google oraz portalach, które są witrynami partnerskimi Google. Cechuje się natychmiastowymi, łatwymi do zmierzenia efektami. Korzyści odczuwalne są natychmiast z chwilą uruchomienia kampanii. W trakcie jej prowadzenia mamy pełen dostęp do statystyk. Reklamę PPC (ang. pey per click) cechuje pełna mierzalność. Jest to doskonałe uzupełnienie pozycjonowania. W wyszukiwarce wyświetlają są one nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Wielkim atutem kampanii Google Ads jest dopasowanie do przekazu odbiorcy poprzez zasadę działania w której  konsument wywołuje linki sponsorowane poprzez użycie określonych słów i fraz w odpowiednim kontekście oraz reklamom display wyświetlającym się dzięki właściwie przez nas skonfigurowanym remarketingu mającym wpływ na retencję użytkownika na wszystkich etapach jego zaangażowania w lejku zakupowym. Opłata naliczana jest wyłącznie za wejście użytkownika na konkretną stronę docelową. Rozliczenie reklamodawcy odbywa się więc na podstawie kliknięcia na reklamę tj. oczekiwanego zachowania ze strony potencjalnego klienta.

Specjalizujemy się także w kampaniach PPC w wyszukiwarkach Bing (Bing/Microsoft AdCenter), Yahoo! (Yahoo Search Marketing) oraz Yandex ( Yandex Direct).

Linki sponsorowane

Twoje reklamy tekstowe pojawią się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania zaraz nad wynikami organicznymi (naturalnymi). Boksy z tekstami reklam wyświetlą się, kiedy użytkownik wpiszę w wyszukiwarce odpowiednie słowa kluczowe związane z usługami bądź produktami, jakie masz do zaproponowania.

Reklama Display

Reklamy graficzne/banerowe będą promować Twoja działalność na różnych portalach będących partnerami wyszukiwarki Google (takich jak np. wp.pl oraz onet.pl). Takie reklamy składają się z obrazu i treści zawierających informację o firmie, usługach bądź produktach. Użytkownik po kliknięciu na nie zostanie przekierowany  na Twoją stronę www. Poprzez skonfigurowanie przez nas remarketingu reklamy będą w skuteczny sposób przypominały się tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją bądź podobną do Twojej witrynę, wpływając w ten sposób na wzrost konwersji.

SEMsolutions
SEMSOLUTIONS
Wspieramy biznes naszych Klientów

Reklama produktowa

Promuj swoje produkty bezpośrednio w wyszukiwarce Google poprzez reklamy, które zawierają szczegółowe informację o określonych produktach z Twojej oferty. Przykuwają one uwagę klientów poprzez zdjęcia oraz opisy wraz z podaną ceną. Po kliknięciu na nie użytkownik przenosi się bezpośrednio do Twojego sklepu, aby dokonać zakupu.

Reklama w Youtube

Kolejną możliwością jest promocja w portalu YouTube, który także należy do firmy Google. W portalu wyświetlają się nie tylko reklamy displayowe, ale także wideo i cechują się one wyjątkowo wysokim zainteresowaniem użytkowników. Reklamy wideo pokazują się zazwyczaj przed właściwym materiałem filmowym, który chce obejrzeć internauta.

Remarketing

Remarketing (nazywany również retargetingiem) umożliwia na ponowne docieranie do osób, które choć raz odwiedziły naszą stronę internetową. Google Ads oraz Google Analytics daje nam bardzo szerokie możliwości konfiguracji remarketingu, dzięki czemumożemy wyświetlać reklamę np. osobom, które charakteryzowały się większym zaangażowaniem na stronie i odwiedziły kilka podstron (bądź konkretną określoną podstronę), opuściły koszyk zakupowy nie dokonując zakupu, albo ten zakup dokonały. Możemy również tworzyć listy remarketingowe użytkowników, którzy obejrzeli nasze filmy na YouTube albo subskrybowali nasz kanał. Możliwości reklamy przypominającej jest więc bardzo dużo. Odpowiednio skonfigurowany remarketing jest obowiązkowy przy wdrażaniu i stosowaniu lejków zakupowych.