Analityka internetowa
Analiza i raportowanie są podstawą wszystkich działań marketingowych niezależnie od narzędzi, jakie używamy promując się w Internecie. Dają możliwość śledzenia na bieżąco tysięcy danych takich jak ruch, wyświetlenia, kliknięcia czy konwersje. Pozwalają również zbadać sposób zachowania konsumentów, ich zainteresowania, źródła wejść na stronę internetową czy to, z jakiego rodzaju urządzeń najchętniej korzystają.
Dostarczane dane dają możliwość ciągłej optymalizacji i ulepszania kampanii w czasie rzeczywistym, co w konsekwencji przynosi duży zwrot z inwestycji (ROI).
Audyt działań konkurencji
Interesują Cię działania Twojej konkurencji w Internecie? Chcesz być o krok przed nią? Dzięki różnym dostępnym dla nas narzędziom jesteśmy w stanie przeprowadzić kompleksowy audyt działań określonej firmy w Internecie – sprawdzić jej widoczność, miejsca z których pozyskują swoje linki czy też strony zewnętrzne na których publikują swoje treści.
Wdrażanie lejków zakupowych
Rozpisujemy i wdrażamy różnego rodzaju lejki zakupowe mające na celu automatyzację procesów marketingowych i sprzedażowych. Określamy na każdym etapie sprzedażowym (takim jak odkrycie, ekspozycja, rozważenie, konwersje, relacje, retencja) konkretną procedurę marketingową wynikającą z wszystkich wcześniejszych procesów i zdarzeń. W swojej pracy korzystamy ze specjalistycznych narzędzi służących do rozpisywania lejków sprzedażowo-zakupowych.